2012. március 18., vasárnap

Sunshine. És emberek is, igen.

Új címkét kellett beiktatnom.



8 megjegyzés:

márta írta...

Nagyon tetszenek...ügyes vagy!

zazálea írta...

titokban, tudod, olyan bátor vagyok :)
a középső, a bácsi, az a legjobban!
nekem

Csillagos írta...

Zazálea, ne vedd tolakodásnak a kérdést, de a fotóalanyok tudnak a képekről? Mert ha nem , nagyon megütheted a bokád a személyiségi jogok miatt.Amúgy szép képek!

zazálea írta...

a lábassal biztosan nem lesz baj.
egyébként igazad van.sajnos. :(

Katalin írta...

szerintem egyiket sem lehet felismerni
nem gondolom, hogy sértené a személyiségjogait az, hogy szép

tényleg csodás fotók

zazálea írta...

aranyosak vagytok:)

most megijedtem, az van!

lallalla írta...

A második kép valami döbbenetesen jó.

zazálea írta...

nekem is az, ahoyg írtam, nekem is! nagyon helyes bácsi volt:)

köszönöm,örülök, ha másnak is tetszik!